Friday 20 October 2017

50 Dagers Moving Average Fb


Facebook, Inc. Aksjeoversikt Realtid etter klokkeslett Pre-Market News Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktive diagrammer Standardinnstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Facebook-lager: Er Facebook Inc. (FB) Aksjesett for en stor Rally FB kort rente falt med 12 i den siste rapporteringssyklusen. Instagram får nå live historier som Facebook gjør store oppgraderinger til ulike sosiale egenskaper. Aksjen har hoppet av sitt 200-dagers glidende gjennomsnitt. Skulle investorene kjøpe FB-aksje nå, har Facebook-lager lukket den siste handelsøkten på 121,77, en gevinst på over 4 i en enkelt handelssession. Aksjene har nå nesten tørket ut alle tapene som oppstår etter det amerikanske presidentvalget. med den korte interessen i Facebook-aksjen minker med 12, vil Facebooks-rally fortsette Har Facebook-lageret endelig slått hjørnet Facebook Kort rente og hvorfor det betyr noe Så hva er kort rente og hvorfor betyr det? Kort rente representerer totalt antall kortsiktige kontrakter på et bestemt tidspunkt (31. oktober). En økning i kort rente indikerer at investorstraders forventer at aksjekursen beveger seg lavere, og kan tolkes som et bearish signal. Et fall i den korte renten indikerer økende tro blant investorer om at aksjene kunne gå høyere i fremtiden. Med denne korte bakgrunnen om kort rente, lar vi nå grave dypere inn i Facebooks korte interessedata. (Se også: Alt du trenger å vite om Facebook Inc. s 6 milliarder dollar tilbakebetaling) Kort interesse for Facebook falt med 12 i den siste rapporteringssyklusen (31. oktober), med antall aksjer kortsluttet ved slutten av rapporteringssyklusen som kommer i på 18,69M aksjer. Antall kortere aksjer er nå svært nær 12 måneders lav på 18,56M aksjer, som ble ramt 31. august. Ser man på de korte rentedataene i løpet av den siste måneden (2 rapporteringsperiode), har den korte renten falt med 17 siden slutten av september, noe som er en stor nedgang i en så kort tidsramme. Med de korte rentedataene falt, kunne den siste økningen i aksjekursen se et større antall shorts som kjører for deksel, noe som burde legge til drivstoff til Facebooks-rally som kommer ut av sine siste lavtider rundt 115. Instagram Gets Live Video Og Ephemeral Attributes Facebook - eide populære fotodelingsapp, Instagram, har vært opptatt med å legge til nye funksjoner og evner til plattformen. Etter å ha lansert historier denne siste sommeren, har Instagram hentet funksjonene til Live video til sin Stories-produkt og også lagt til ephemeral bilder og videoer til sitt Instagram-direkteprodukt. Med 60 av de 500M månedlige aktive brukerne som besøker plattformen daglig, er fotodelingsnettverket høyt engasjert. Enda mer interessant er at over 50 av Instagram-brukere er i aldersgruppene 18-29. Dette svært engasjerte og unge publikum er ekstremt attraktivt fra annonsørperspektivet, noe som fører til at Instagrams øker populariteten med annonsører. Instagram nylig begynte å tillate bedriftskontoer på plattformen, som i kombinasjon med annonsering for forretningsmulighet skal hjelpe Instagram bli en større bidragsyter til Facebooks samlede vekst. Facebook har mange ledere til å drive vekst Det siste gjelder for å presse ned aksjekursen Facebook har for det meste hatt å gjøre med Facebooks kommentarer til økte investeringer i løpet av det neste året. Selskapet advarte investorer om å bremse inntjeningsveksten, ettersom annonselastene har toppet på plattformen, og selskapet planlegger å gå inn i en investering overdrive. Dette er imidlertid ikke første gangen selskapet har advart om økt investering. I oktober 2014 hadde selskapet advart om økte investeringer i løpet av fjoråret 2015, som ventet å slå på selskapets toplinvekst samt overskuddsmarginer. Resultatet var en nedgang i topplinjeveksten til 43 YoY i FY 2015, mens nettoinntektene økte med 25 YoY, da selskapet så marginale sammentrekninger. Imidlertid gjorde selskapet mer enn opp for disse investeringene med 2016 å være mer av et innhøstingsår, da selskapet rapporterte en økning på 56 YoY topplinje, 93 YoY-vekst i ikke-GAAP nettoinntekter og en vekst i GAAP på 180 YoY. Som rapportert av Reuters, er dette hva Mark Zuckerberg måtte si i oktober 2014: For oss blir produkter ikke så interessante før de har rundt en milliard mennesker som bruker dem. Med Messenger og Whatsapp har nå krysset 1B brukermerket, kan det være på tide Facebook vil investere aggressivt for å tjene penger på disse egenskapene. Med betalinger og forretningsmeddelelser som har blitt integrert med Messenger-appen og Instagram bare begynt å fokusere på inntektsgenerering, måtte investeringene i å utvikle og høste monetiseringspotensialet til disse plattformene på et tidspunkt skje. Den ulike annonsørfunksjonen tillegg til de forskjellige produktene skal sikre at Facebook ikke går tom for vekstdrivere når som helst snart. (Se også: Er Facebook Inc. (FB) lager en stor kort) Facebook Technicals Facebook aksjekurs nylig lukket over dens 200 dagers glidende gjennomsnitt på 118,77 (per 21 november nært). Med aksjekursen nærmer seg 50-dagers glidende gjennomsnitt (126,7), bør investorer observere aksjene nøye i løpet av de neste handelshandlingene. En breakout over 50 dagers glidende gjennomsnitt på det daglige diagrammet, ledsaget av sterkt volum, kan være bekreftelsen Facebook-brystene søker. Konklusjon Facebook kort rente har falt med 17 i løpet av de siste 2 rapporteringssyklusene. Aksjen ser ut til å ha gått inn i et sterkt positivt trekk, og fikk 4 i første handelssesjon for å lukke over 200 dagers glidende gjennomsnitt. Med den overflod av vekstdrivere som fremdeles er tilgjengelige, er Facebook-veksthistorien fortsatt intakt som frykt for økt investering og annonsebelastning som rammer en topp har blitt overblown. Investorer bør se aksjene nøye og kjøpe inn på en sterk breakout over 50 dagers glidende gjennomsnitt, noe som bør være en bekreftelse på den siste oppgangen i Facebook-aksjekursen. Evaluering av tech aksjer Sjekk ut Amigobulls topp teknologi lager plukker. som har slått NASDAQ av over 113pany Info Vår misjon 17.048 ansatte per 31. desember 2016 1,23 milliarder daglige aktive brukere i gjennomsnitt for desember 2016 1,15 milliarder aktive aktive brukere per dag i desember 2016 1,86 milliarder månedlige aktive brukere per 31. desember, 2016 1,74 milliarder mobil månedlige aktive brukere per 31. desember 2016 Omtrent 85,2 av våre daglige aktive brukere er utenfor USA og Canada Atlanta, Austin, Boston, Chicago, Dallas, Detroit, Denver, Los Angeles, Menlo Park, Miami, New York , Reno, Seattle, Washington DC Amsterdam, Auckland, Berlin, Brasilia, Brussel, Buenos Aires, Dubai, Dublin, Gurgaon, Hamburg, Hongkong, Hyderabad, Jakarta, Johannesburg, Karlsruhe, Kuala Lumpur, London, Madrid, Melbourne, Mexico City , Milano, Montreal, Mumbai, New Delhi, Paris, São Paulo, Seoul, Singapore, Stockholm, Sydney, Tel Aviv, Tokyo, Toronto, Vancouver, Warszawa Prineville, Forest City, Luleå, Altoona, Fort Worth, Clonee, Los Lunas, Odense Vår kultur Faceboo k er definert av vår hackerkultur - et miljø som belønner kreativ problemløsing og rask beslutningstaking. Vi oppfordrer folk til å være modig. Vår åpne kultur holder alle informert og lar folk flytte rundt og løse de problemene de bryr seg om mest. Vi jobber i små lag og beveger oss raskt for å utvikle nye produkter, og kontinuerlig iterating og forbedring. Uttrykket denne reisen er ferdig er lagt ut på våre vegger, og påminner oss om at weve bare begynt å oppfylle vårt oppdrag for å gjøre verden mer åpen og tilkoblet. Ledelse Mark Zuckerberg Grunnlegger, styreformann og administrerende direktør Mark er grunnlegger, styreformann og CEO for Facebook, som han grunnla i 2004. Mark er ansvarlig for å sette den overordnede retnings - og produktstrategien for selskapet. Han leder utformingen av Facebooks service og utvikling av sin kjerneteknologi og infrastruktur. Mark studerte datavitenskap ved Harvard University før han flyttet selskapet til Palo Alto, California. Sheryl Sandberg Chief Operating Officer Sheryl Sandberg er sjef driftsansvarlig på Facebook, overvåker bedriftens virksomhet. Før Facebook var Sheryl visepresident for Global Online Sales and Operations hos Google, stabschef for US Treasury Department under Clinton-administrasjonen, en ledelseskonsulent med McKinsey amp Company, og en økonom med Verdensbanken. Sheryl fikk en BA i økonomi summa cum laude fra Harvard University og en MBA med høyest skille fra Harvard Business School. Hun er forfatter av nummer-en bestselger Lean In: Women, Work, og Will to Lead og grunnlegger av LeanIn. Org. et globalt samfunn forpliktet alle kvinner til å oppnå sine ambisjoner. Sheryl serverer på styrene i Facebook, Walt Disney Company, SurveyMonkey, Women for Women International, og ONE er medlem av innkjøpsrådet for Second Harvest Food Bank og er medforvalter for Standup for Kids-kampanjen. Sheryl bor i Menlo Park med sin sønn og datter. David Wehner finansdirektør Dave er finansdirektør i Facebook, hvor han leder økonomi-, anleggs - og informasjonsteknologi-teamene. Før han ble finansdirektør i juni 2014, fungerte Dave som Facebooks visepresident, Corporate Finance and Business Planning, siden han ble med i Facebook i 2012. Fra 2010 til 2012 var Dave som finansdirektør i Zynga Inc. Før Zynga var Dave en administrerende Direktør i Allen Amp Company, en investeringsbank fokusert på media og teknologi, som han ble med i 2001. Dave har en BS i kjemi fra Georgetown University, og en M. S. i Applied Physics fra Stanford University. Mike Schroepfer Chief Technology Officer Mike er ansvarlig for å utnytte organisasjonskulturen av fart, kreativitet og leting for å bygge produkter, tjenester og infrastruktur som støtter de mer enn 1 milliard mennesker over hele verden som bruker Facebook. Før han kom til Facebook, var Mike sekreteringsdirektør i Mozilla Corporation, hvor han ledet den globale, samarbeidende, åpne og deltakende produktutviklingsprosessen bak Mozillas populære programvare, for eksempel Firefox-nettleseren. Mike var tidligere Chief Technology Officer for Sun Microsystems datasenterautomatisering divisjon (N1) og grunnlegger, Chief Architect og teknisk direktør på CenterRun. Mike har en bachelorgrad og en mastergrad i datavitenskap fra Stanford University. Chief Product Officer Chris leder Facebooks Product Management, Design og Marketing funksjoner globalt. Han er ansvarlig for kjerneproduktene og funksjonene som danner den sosiale opplevelsen for de over 1,2 milliarder mennesker som bruker Facebook hver måned. Chris kom til Facebook i 2005 som en programvareingeniør og bidro til å bygge de første versjonene av viktige Facebook-funksjoner, inkludert News Feed. Han ble da direktør for menneskelige ressurser, hvor han satte tonen til Facebooks kultur og kjørte utviklingen av sitt oppdrag, verdier og menneskestrategi. Chris har en bachelorgrad i symbolske systemer med en konsentrasjon i kunstig intelligens fra Stanford University. Styret Mark Zuckerberg Grunnlegger, styreformann og administrerende direktør, Facebook Marc Andreessen grunnlegger og generell partner, Andreessen Horowitz, administrerende direktør Susan Desmond-Hellmann, Bill og Melinda Gates Foundation Reed Hastings Administrerende direktør, Netflix Erskine Bowles President Emeritus, University of North Carolina Peter Thiel Partner, Stifterefond Sheryl Sandberg COO, Facebook Jan Koum Grunnlegger og CEO, WhatsApp Kontakt oss

No comments:

Post a Comment