Friday 13 October 2017

Forex Alternativene Interaktive Meglere


Beste meglere for Forex Options Følgende meglere er alle gode valg for handelsfolk som ønsker å handle alternativer der den underliggende sikkerheten er utenlandsk valuta. Etter vår mening er disse forex-opsjonsmeglerne av høyeste kvalitet, og vi kan sterkt anbefale å registrere deg på noen av dem. Forexmarkedet, der utenlandsk valuta handles, er et utrolig flytende og raskt flyttende marked. Forex opsjoner er en fin måte å kombinere handelsmulighetene i det markedet med fleksibiliteten og allsidigheten som kontrakter tilbyr, og handel basert på utenlandsk valuta blir stadig mer populær. Forex opsjoner er ofte brukt til sikringsformål, så vel som for å spekulere for å tjene penger. En av de mest pålitelige navnene Få opptil 600 kontanter kreditt Forex utdanningssenter for å hjelpe din handel Tilbyr 90 dager frihandel kommisjon Opplæringsområde for å lære det grunnleggende om Forex Trading med over 50 valutapar Fullstendig tilpassbar forex kartlegging Veldig konkurransedyktig prising i markedet Utmerket kundesupport og service Hvis du har interesse for trading forex, må du finne en passende megler. Vi tror at listen ovenfor inneholder de beste meglerne for denne spesielle handelsformen. For mer veiledning om hvordan du velger riktig megler for deg, vennligst se nedenfor. Best Option Brokers By Category Hvordan vi Rank Brokers Velge hvilken megler å registrere seg med er ofte en av de mest utfordrende beslutningene mot handelsmenn, og det er absolutt en av de viktigste. Den viktigste grunnen til å velge en online megler er så vanskelig er i stor grad fordi det er så mange av dem å velge mellom. Et enkelt internetttsøk vil avsløre et stort utvalg av meglere som tilbyr sine tjenester, og de fleste er perfekt. Men mens det er relativt enkelt å finne en anstendig megler, er det vanskelig å velge hvilken som passer best for dine egne behov. Ikke alle forhandlere trenger de samme tingene fra megleren, så en megler som kan være et godt valg for en handelsmann, kan ikke nødvendigvis være et godt valg for deg. Det er med dette i bakhodet at vi opprettet en omfattende del på dette nettstedet, dedikert til detaljering av de beste meglerne. I stedet for å bare produsere en enkelt liste over de beste tjenestene, har vi faktisk gjort anbefalinger i en rekke forskjellige kategorier for å hjelpe deg med å finne en megler som er best for en bestemt hensikt. Nøkkelfaktorer for Forex Brokers Vi tror det er også nyttig å tilby noen råd om hvordan du velger hvilken av våre anbefalinger som passer best for deg. Så, i tillegg til de anbefalte online forex opsjonsmeglere som er nevnt ovenfor, har vi også dekket noen av de spesifikke tingene du bør vurdere når du velger en til å registrere deg på. Kommisjon Struktur Registrering Incitamenter Hastighetskontroll Kvalitet på transaksjoner Kundeservice Kommisjon Struktur Trading forex-alternativer innebærer vanligvis å foreta en rekke transaksjoner med jevne mellomrom, noe som betyr at du bør prøve og bruke en online megler som tar relativt lave provisjoner på hver handel. Vi bør påpeke at det ikke nødvendigvis er et enkelt spørsmål om å velge den aller billigste megleren, da det også er andre faktorer å ta hensyn til, men kommisjonen bør definitivt være en stor vurdering. Det er viktig å velge en megler som har en kommisjon struktur som passer for typen og mengden transaksjoner du vil gjøre fordi ikke alle meglere tar opp provisjonene på nøyaktig samme måte. Noen steder belaster en fast provisjon per kontrakt som handles, mens andre belaster en prosentandel av verdien av hver handel. En særlig vanlig struktur er et fast beløp per handel som dekker en viss mengde kontrakter, og deretter en ekstra kostnad for hver ekstra kontrakt i handelen. Hvis du har en omtrentlig ide om gjennomsnittsverdien av hver handel du vil gjøre, og hvor mange kontrakter i hver handel, så kan du gjøre noen enkle beregninger og finne ut hvilken struktur som sannsynligvis vil gi deg den beste verdien i det lange løpe. Det er verdt å merke seg at en rekke forhandlere tilbyr kunder et valg av planer. I tillegg til provisjonene som belastes per handel, har mange meglere en tidsplan for tilleggsavgifter. Disse kan inkludere årlige eller månedlige kontoadministrationsavgifter, kostnader for bruk av visse verktøy eller avgifter for innskudd og uttak. Selv om provisjonene vanligvis vil utgjøre størstedelen av kostnadene ved å bruke en megler, kan disse tilleggsavgiftene til tider være betydelige også, så det er verdt å sjekke ut alt som en opsjonsmegler betaler. Registrering Incitamenter Mengden av meglere på nettet betyr at det er mye konkurranse mellom meglere for å prøve å tiltrekke seg nye kunder. Dette er gode nyheter for handelsfolk, da sluttresultatet av dette er til slutt at de fleste meglere jobber litt vanskeligere for å gi sine kunder de beste tilbudene. En bestemt metode som brukes av meglere er å tilby noen form for incitament til nye kunder for å oppmuntre dem til å åpne en konto hos dem. Et felles incitament er bonusmidler som legges til din konto når du foretar ditt første innskudd, og gir deg ekstra penger til å handle med. Andre insentiver inkluderer gratis eller nedsatt sats provisjoner for en periode etter tilslutning, eller noen form for rabatt på provisjoner når du har gjort en viss handel. Vær oppmerksom på at de fleste av disse tilskuddene vil komme med vilkår og betingelser. Hvis du krever en tilmeldingsbonus, må du vanligvis betale et visst beløp i provisjoner før du kan gjøre uttak fra kontoen din. Noen av disse bonusene kan faktisk aldri bli trukket tilbake og kan bare brukes til å gjøre handler, selv om du får til å beholde fortjeneste som du gjør når du bruker bonusen. Vilkårene til de beste meglerne vil vanligvis være helt rettferdige, men du bør sørge for at du forstår hva de er før du registrerer deg og deponerer pengene dine. Hastighetsforsterker Kvalitet på transaksjoner Handelsopsjoner og forex-alternativer spesielt krever ofte krevende reaksjoner, og det kan være viktig å bevege seg raskt for å komme inn eller ut av en stilling på akkurat riktig tidspunkt hvis en handel skal være lønnsom. På grunn av dette er det viktig at megleren utfører transaksjonene dine så raskt som mulig etter at bestillingen er plassert. Bare en kort forsinkelse kan føre til at bestillingen din ikke blir fylt til de beste prisene eller muligens ikke fylt i det hele tatt, noe som tydeligvis kan påvirke fortjenesten. For å være rettferdig, er de beste nettmeglerne alle veldig gode i denne forbindelse, men det er fortsatt noe du burde være bevisst på. Kundeservice Mange handelsfolk tenker ikke engang på kvaliteten på kundeservicen når de registrerer seg hos en online megler. Det er nok ikke det viktigste å vurdere, men det er fortsatt mye bedre å få god kundeservice som dårlig service kan være veldig frustrerende å si mildt. Selvfølgelig, hvis du holder fast ved å bruke anerkjente meglere, er sjansene at du har svært lite behov for å kontakte kundeservice, men det er nødvendig å være noen anledninger når du støter på et problem eller har et spørsmål du vil spørre. En god måte å teste kundeservicen på en nettbasert megler på er å ringe dem eller sende dem en epost med noen spørsmål før du registrerer deg, og se hvor raskt de reagerer og hvor nyttige de er. Det beste rådet vi kan gi om dette emnet, er egentlig bare å tenke på å velge en online megler. Hvis du bruker litt tid og krefter til å tenke på akkurat det du vil ha fra din opsjonsmegler, så gjør det det mye enklere å bestemme hvilken megler som passer best for deg. Vi har gjort oppgaven mye lettere for deg, siden du kan være trygg på at alle stedene vi har anbefalt er veldig gode, men det er fortsatt verdt å sammenligne våre anbefalinger selv og finne ut hvilken som passer best for deg og dine egne krav. Interaktive meglere diskusjon jeg handler ikke forex med IB (ennå), men jeg kan fortelle deg for futures og aksjer de er A. Jeg kan ikke se hvorfor forex ville være noe annerledes. deres plattform er litt datert, men det gjør jobben. deres provisjoner er de beste i bransjen. Vel, jeg sammenligner IB, TradeStation og Ameritrade for kontoen jeg nevnte i det første innlegget i tråden. Jeg vil for det meste trenge aksjer og opsjoner, kanskje futures i fremtiden, men jeg tror ikke jeg vil trenge forex trading for den kontoen som pengene eierne liker ikke ideen om høy risiko, de vil ha en slags trygg investering og handel, det er derfor Jeg utelukker fremtiden for tiden. Ameritrade er flott. Jeg har allerede en konto hos dem, og deres aksjer og opsjonshandel er utmerket, kundeservice er utmerket og provisjonene er i midten (10,99 0,75 per kontrakt, altfor høy i forhold til IB, men jeg kjenner selskapet og jeg handlet med dem før). Tradestasjon er en av de beste jeg vet. Deres provisjoner er også gode med hensyn til aksjer og opsjoner samt futures. Ideen om den universelle kontoen er den virkelige kanten for IB, det er derfor jeg spør om dem. Jeg vurderer TradeStation sterkt, bare for å komme sammen med en av de beste, selv om jeg fortsatt er i sammenligningsfasen. Det er mange ting som skal sammenlignes, marginkravene for opsjonshandel (dette vil være en ekte differensier), utførelse, utførelse av telefon og så videre. Den virkelige tingen jeg ikke liker om IB er at de sier at de tar betalt for å endre eller avbryte en eksisterende ordre, jeg kan ikke forstå hvorfor de gjør dette, det skal være gratis, jeg gjør det hele tiden med ETrade, Jeg avbryter selv bestillingen eller endrer den 10 ganger på mindre enn en time, ingen problemer, ingen kostnader. Marginekravene er nøyaktig de samme for begge deler (på alternativer). er du ute etter å selge alternativer narafa hvis du bare kjøper, er det ingen margin nødvendig. som for avbestilling av ordrer, det er en utvekslings ting, ikke en IB ting. du vil bli belastet det uansett hvor du handler. Regelen er at du kan avbryte 4 ordrer for hver ordre som utføres, eller noe sånt, jeg vet det ikke sikkert. Avbestillingsgebyret er en smerte i rumpa, det er sikkert. en stor fordel at IB har over TS er interessen du blir betalt på marginpengene dine. TS betaler som 1, mens IB betaler rundt LIBOR - 0,5 på balansen din over 10k. Ya Merlin, jeg ser etter marginalkrav fordi jeg har tenkt å inkludere å selge nakenalternativer for denne kontoen. Bortsett fra å selge nakne alternativer, bryr jeg meg ikke om marginen da jeg ikke kjøper aksjer på margin. Egentlig ville jeg kombinere flere strategier for denne kontoen, selge nakenanrop og setter, samt lange aksjeposisjoner sikret med lange salgsopsjoner for 1 års tidsrammeinvesteringer og noen andre komplekse opsjonsstrategier som må kreve lave opsjonsprovisjoner. Jeg antar at alle aksjer og opsjonsmeglere bruker samme marginformel (med små endringer) for å selge nakenvalg, selv om jeg virkelig er lei av ETrade som de ikke tillater å selge naken samtaler med mindre du har minst 50 000 i egenkapital. En annen ting som virkelig suger sammen med nesten alle meglere er at formelen de bruker, ser slik ut (Option Premium (0,2 x Underliggende markedsverdi) - (OTM-beløp)) x 100 eller Multiplikator, dette er formelen for bare 1 kontrakt, du da multiplisere med antall kontrakter du vil selge. Problemet er at nesten alle meglere beregner premien som den siste salgsprisen på alternativet som undersøkes, og ikke den faktiske premien du skal motta. For eksempel, i går møtte jeg en avvist nakenfabrikker som selger fra Etrade fordi den siste handelen på puten var 1,85, selv om budet var 0,3 og spørsmålet var 0,5. Jeg var ikke i stand til å starte et 12 kontrakter salg på grunn av dette, og jeg ble tvunget til å selge bare 10. De skjønte at jeg har masse margin for å åpne doble denne mengden med komfort etter en komplett 24 timer. Det suger virkelig. Vel, interesseproblemet er ikke et problem, det spiller ingen rolle for meg, for det meste vil det ikke være penger for å tjene interesse, det vil nesten alltid bli bundet i stillinger. lol. Vel, interesseproblemet er ikke et problem, det spiller ingen rolle for meg, for det meste vil det ikke være penger for å tjene interesse, det vil nesten alltid bli bundet i stillinger. lol. Hvis du selger alternativer, vil du trenge mye penger på kontoen din som margin. det er på den kontoen du tjener interesse for. det gjør en stor forskjell, disse dager ca 4 per år. btw, jeg kan ikke tro at du bruker Etrade og Ameritrade. de gutta SUCK sammenlignet med IB og TS Slapp av og vær glad. Hvis du selger alternativer, vil du trenge mye penger på kontoen din som margin. det er på den kontoen du tjener interesse for. det gjør en stor forskjell, disse dager ca 4 per år. btw, jeg kan ikke tro at du bruker Etrade og Ameritrade. de gutta SUCK sammenlignet med IB og TS ETrade er de mest bastards jeg noensinne har sett i mitt liv i denne virksomheten. De er oppe 100, og det er nesten den eneste fordelen de har, pluss god gjennomføring som ikke er en kanten i dagens høyteknologiske verden. Jeg bruker Etrade fordi de var den beste forhandleren i 2001, og jeg gjorde ikke bry meg for å endre dem for stabilitets skyld. Deres kundeservice er det verste jeg noensinne har sett i noen bransje. Jeg får svar på mine e-postforespørsler etter 4-5 dager i gjennomsnitt, og bingo er kundeservicerepresentanter ikke tilgjengelig via telefon i det hele tatt. Med mindre du slår et direkte nummer etterfulgt av nummeret på Rep, og akkurat da han burde være ved skrivebordet, snakker du aldri til noen mennesker. Jeg holdt en gang på vent i 10 minutter (Internation call koster meg over 10) for ingenting. Dette bringer meg sur fordi de har et amerikansk tollnummer og en annen for internasjonale kunder, så dette suger virkelig. Om provisjonene er det en katastrofe. 20 per runde for aksjer, og 20 1,75 per kontrakt som er ekte skit. Jeg betaler 40 i provisjoner per runde for å selge 10 kontrakter for et netto premie på 300, de er forlengelsene av ALCapone sikkert. Ameritrade er derimot anstendig gutter. Min konto har det vært -10 i nesten 2 år (Ja, det er en marginsamtale på 10), og kontoen er fortsatt åpen, de sendte meg aldri til å spørre meg om å sette inn penger for å dekke det fordi jeg har noen nullverdier som holdes der ( Enron er en av dem). De har virkelig utmerket kundeservice. Jeg ble jublet da jeg mottok et svar på min e-postforespørsel innen 24 timer. Deres provisjoner er halvparten av Etrade for alt. Jeg var faktisk en Datek kunde til Ameritrade kjøpte hele selskapet og kontoen min ble overført. Overføringen var enda en kniv i et smørproblem. Jeg har aldri gjort noe, alt ble gjort automatisk og profesjonelt og uten en enkelt feil. Deres marked streamer er en av de beste jeg noensinne har sett. Ikke for kartlegging, men for live markedsklokke. Du ser budet og spør, siste handel og volum som om du sitter i gulvet, bor til skrivebordet ditt, så det er mer enn bra, og du kan også legge til alternativer for å få live feed på skjermen, og det er ganske håndfullt. og tilpasses. Det er verdt det, men jeg har nettopp oppdaget at de har noen bestemte aksjer som endres regelmessig, og som har flere marginkrav. Jeg hater dette og vil sikkert ikke velge dem som jeg hater å få et marginanrop fordi dumpene bestemte seg for å endre marginkravene mens jeg sov og uten å varsle meg. Merlin, takk for dine kommentarer, men jeg trodde jeg skulle rette opp misforståelsene om Ameritrade, og gi den riktige oppfatningen om ETrade Merlin Jeg har lest over noen andre fora at kundeservice og plattformbrudd er hva alle andre klager om. Ive har aldri opplevd en plattformbrudd. Men jeg har ikke plattformen åpen hele tiden som jeg gjør med TS. Jeg bruker IB som min spekulative konto og åpner bare plattformen når jeg trenger å handle (kanskje fire ganger i uka i det meste). jeg bruker i utgangspunktet bare IB til å utføre bestillinger, ingenting mer. TS er min arbeidshest som jeg er på hver dag, gjør min forskning og handel med mekaniske systemer. som for kundeservice, vet jeg ikke fordi ive aldri kontaktet kundeservice. der er nettsiden så syltetøy fylt med info at jeg alltid finner svarene mine der. Jeg er vanligvis ikke en kundeservice slags fyr fordi folkene som henter telefonen på meglerhus, er ikke de menneskene jeg vil få informasjonen min fra, slapp av og vær glad. Ive har aldri opplevd en plattformbrudd. Men jeg har ikke plattformen åpen hele tiden som jeg gjør med TS. Jeg bruker IB som min spekulative konto og åpner bare plattformen når jeg trenger å handle (kanskje fire ganger i uka i det meste). jeg bruker i utgangspunktet bare IB til å utføre bestillinger, ingenting mer. TS er min arbeidshest som jeg er på hver dag, gjør min forskning og handel med mekaniske systemer. som for kundeservice, vet jeg ikke fordi ive aldri kontaktet kundeservice. der er nettsiden så syltetøy fylt med info at jeg alltid finner svarene mine der. Jeg er vanligvis ikke en kundeservice slags fyr fordi folkene som henter telefonen på meglerhus, er ikke de menneskene jeg vil få informasjonen min fra. Dette forlater meg med Trade Station. Jeg har nettopp spilt gjennom nettstedet deres og sett på noen av opplæringsprogrammene. Plattformen ser bra ut, lastet med funksjoner som man aldri ville ha drømt om. Ikke rart at du er lenge lager av Trade Station Disse gutta er virkelig de beste på planeten som alle sier. Ingenting er perfekt som de sier, men i det minste fant jeg nesten alt jeg trenger å bruke der, og det er ganske nok for meg. Når det gjelder kundeservice, er jeg helt enig. Vanligvis er fyren over telefon ikke til hjelp i 90 tilfeller, men det er noen dumme problemer noen ganger som de kan hjelpe til med å fikse. For eksempel var jeg ledningsnett penger elektronisk ut av ETrade-aksjeselskapet en gang, og nettsiden gjorde en god jobb og identifiserte banken riktig via Swift-koden, men da jeg startet overføringen sa det at elektroniske overføringer til denne bestemte banken ikke er tillatt elektronisk. Thats hvorfor jeg hater ETrade mer og mer hver dag. FX opsjons meglere Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 219 Innlegg Jeg er ikke klar over noen som vil gjøre mindre enn 10000, og de vil belaste for mindre enn 100000. Jeg bruker Ikon og ikke veldig glad. For det første viste deres demo faste 10 pip spreads. men i virkeligheten er det fast 15 pip spreads. Jeg har fått tilbakekallingsanmodning i flere dager nå, og til tross for å kontakte dem flere ganger, venter de fortsatt på dem. Dette er veldig bekymringsfullt, da dette er den første tilbaketrekningen jeg har gjort. Jeg begynner å lure på om de er enda et legitfirma. Ikke det er relevant hvis du ikke kan trekke fortjenesten, men de beregner marginene rettferdig, hvis du bare selger en kjeve du bare må betale forskjellen på marginen, og de knytter ikke opp marginen i helgene som Saxo do. Som jeg er i Australia, kan jeg ikke håndtere Saxo direkte og måtte betale de svært oppblåste spredene til sine selgerne. De fleste av de andre synes å tilby børshandel (lav likviditet) eller et dårlig utvalg av OTC-alternativer. Egentlig er det et tilfelle å plukke det minst verre av en dårlig gjeng, men dette er uheldig, fordi salgsmuligheter har vært langt mer lønnsomme enn noen annen form for forex trading jeg har gjort. Ble medlem Mar 2008 Status: Medlem 43 Innlegg Takk skoda, for ditt svar. Det er godt å vite at IKON sprer det ikke som demo-showet, jeg trodde vil være 10 pips. Jeg sendte dokumentet noen dager siden til ikon, men jeg sendte ikke noen midler ennå. Hovedårsaken til å plukke dem var 10 pip spredt. Jeg handlet saxo i det siste stedet og alternativer, og de er forferdelige, spredt og kommisjonert (10). Resten på listen bare demoen. Så med samme likning kan den andre megleren øke spredningen også. Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 219 Innlegg Ja, demoen som ikke samsvarer med virkeligheten, er skuffende, jeg brukte den samme logikken som du forstår at en Saxo hvit etikett kommer til å bli så ille eller verre. Den andre tingen som er forskjellig mellom demo og ekte er at hvis du ønsker å handle noe utenfor auto-eksekveringsområdet, kan du vente på forhandler sitat i 5 eller 10 minutter, så har du bare noen få sekunder å handle på Sitat - så du må sitte der og stirre på en tom skjerm Noen ganger Heldigvis trenger jeg vanligvis bare forhandler sitater når mine solgte alternativer er langt ut av pengeprogrammeren. Jeg lukker dem for et morderesultat. Etter å ha gått gjennom prosessen, går du gjennom nå valgte jeg Ikon amp til tross for alle de korte fremgangene vil holde seg til dem - forutsatt at de faktisk kommer igjennom med mine penger. Medlem Mar 2008 Status: Medlem 43 Innlegg Jeg kontakter ikon og jeg ba om dette og de sa Kjære David, det er ingen forskjell på spredes for 100k eller 10k. Spredningen på din live konto vil være 10pip. Hilsen, IKON KAPITAL. Ble medlem Dec 2007 Status: Medlem 133 Innlegg noen prøver å handle i XTB før. Takk n Hilsen, Ble med Mar 2010 Status: Medlem 219 Innlegg Jeg kontakter ikon og jeg ba om dette og de sa at det aldri hadde skjedd meg, men jeg antar at det kan være fordi kontoen min holdes hos NZ-underfirmaet jeg skal undersøke . Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 219 Innlegg De kom gjennom pengene, men har hittil ikke gitt noen forklaring på hvorfor det tok over to uker (nesten 3) å handle på min tilbakekallingsforespørsel. I utgangspunktet ble jeg fortalt at de hadde problemer med databasen, da hver gang jeg kontaktet dem, ble det fortalt at det ville skje ASAP. Jeg har til hensikt å trekke overskudd på månedlig basis fra nå av, så det vil se hva som skjer neste gang. Det var også et AUD20 gebyr belastet for tilbaketrekningen, jeg vet ikke om det ble belastet av Ikon eller en av bankene. Etter å ha kontaktet dem tidligere på dagen skjønte jeg at spredene endret til 10 pips før øynene på fredag ​​ettermiddag. Igjen, ingen forklaring på hvorfor det ble satt til 15 i utgangspunktet (annet enn det burde ikke vært). Hittil har kundeservicen vært god. De var veldig hjelpsomme til å få bevis fra banken deres da banken fylte opp den opprinnelige overføringen til opsjonshandelskonto. Spesielt nå med 10 pip spredning, tilbyr de de beste handelsbetingelsene jeg har kommet over, så jeg holder fast med dem - men hvis jeg fortsetter å få problemer med uttak, må jeg komme opp med noe annet. På slutten av dagen spiller det ingen rolle hvor godt spredningen er hvis du ikke kan få pengene dine. Ble medlem Mai 2013 Status: Junior Medlem 3 Innlegg Hei, Skoda, jeg vurderer IKON Australia eller New Zealand for å åpne en opsjonshandelskonto. Jeg vil gjerne vite om du fortsatt er fornøyd med handelsvilkårene og fondets uttaksprosess på IKON. Takk og lykkelig handel, stwh Ble medlem Mar 2010 Status: Medlem 219 Innlegg Kort sagt, nei, og jeg har ikke vært i stand til å finne et levedyktig alternativ - spredene er bare for høye hos Saxo, PFD, eller noen av de andre jeg kunne finne. Tilbaketrekkingen var ok, og problemene fra 3 år siden viste seg å være et resultat av at National Australia Bank hadde store IT-problemer i 2 uker - ingen feil i Ikons. Grunnen til at jeg sluttet å handle med dem var opsjonsserier som gikk ut med sitater hele tiden og derfor ble sittende fast i stillinger - ikke bra. Når det skjedde et par ganger, trakk jeg ut alle mine penger og har ikke handlet alternativer siden. Id trade alternativer igjen hvis bare det var en megler som tilbyr anstendig forhold. Ble med juni 2012 Status: Medlem 53 Innlegg Jeg ser etter en FX vanilje opsjonsmegler med 1000 stk. Hva jeg fant for øyeblikket er 10k størrelse kontrakt og spredt rundt 10 pips det beste. ikon xtb saxobank finotec alpari Den beste sannsynligvis ikon, men minimumstørrelse 10K. Enhver annen megler FXDD tilbyr vanilje FX-alternativer for handelsfolk utenfor USA. Du kan lese mer informasjon om plattformen og kravene her: fxddmtenproductsoptions Hvis du har spørsmål om det, kan du spørre her.

No comments:

Post a Comment