Thursday 12 October 2017

A Good Trading System


Hvordan bli en vellykket Forex Trader Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. En beholdning av en eiendel i en portefølje. En porteføljeinvestering er laget med forventning om å tjene en avkastning på den. Dette. Et forhold utviklet av Jack Treynor som måler avkastning opptjent i overkant av det som kunne ha vært opptjent på et risikoløst. Best Trading System (Only Momentum) MOMENTUM PRIS SYSTEM Hei Jeg bruker prismomenthandelssystemet siden de siste seks månedene og tjener konsekvent . Det er veldig enkelt system og en av de vellykkede indikatorene som jeg bruker. Den eneste momentindikatoren. Jeg fikk denne ideen fra et sted og deretter støpe det fra tid til annen ved å fortsette å endre og teste. Jeg deler mitt handelssystem som nedenfor. KORT ENTRY: Prisene flytter vanligvis i retning av momentum, men hvis momentum fører til pris og deretter begynner å avta mens prisen går opp, så er det mulighet for at det på et tidspunkt i fremtiden vil plassere en topp og prisene går nedover. 1. Tegn divergenslinjen på prislinjen og momentindikatoren. (for best resultat bruk 8-28 stearinlys divergens). 2. Merk høyest pris i divergenslinje som C 3. Merk Laveste verdi av Momentum i divergenslinje som F. INGANGSPUNKT Når punkt F trengte inngår handel på nært hold med to masse. STOPLOSS: Når prisen treffer til pris C, avslutter alle handler. Ta fortjeneste: TP1: Forskjell mellom punkt C og inngangspris. (Avslutt ett parti og øk stoppet til Break Even). TP2: 2 TP1-tid (på dette tidspunktet bruk sluttstopp på 50 av fortjenesten etter nært lys med lavere lys lavere TP3: Fire TP1-tider. (Når prisen når TP3, bruk deretter Stopp tap av 75 av fortjeneste til stoploss hit) LONG ENTRY : Samme som om prisene går ned i retning av momentum og da momentum går opp mens prisen senker, så er det mulighet for at markedet vil legge bunn i nær fremtid og prisen vil gå opp. 1. Tegn divergenslinjen på Pris bar og momentumindikator (for best resultat bruk 8-28 stearinlysdivergenser). 2. Merk Laveste pris i divergenslinje som C 3. Marker Høyeste verdi av Momentum i divergenslinje som F. INGANGSPUNKT Når punkt F trengte inn STOPLOSS: Når prisen treffes til pris C, avsluttes alle handler. Ta fortjeneste: TP1: Forskjell mellom punkt C og inngangspris. (Avslutt ett parti og øk stoppet til Break Even). TP2 : 2 TP1-tid (på dette tidspunktet bruk sluttstopp av 50 av fortjenesten etter lukkingen av noensinne stearinlys Høyere TP3: Four Time of TP1. (Når prisen når TP3, bruk deretter Stopp tap av 75 av fortjeneste til stoppfallet slår). Jeg vil gi diagrammet og eksemplet på bransjer i neste innlegg for å forstå dette momentumsystemet bedre. I mine tidligere eksperimenter er dette den beste pengestyringen med to deler en for TP1 og andre for etterfølgende. Enhver forbedret pengestyring med bedre risikobetaling vil bli mest velkommen. hva du har rett, men det er også gyldig. Jeg gir bare dette diagrammet for klarhet å forstå. Du kan endre punkt A til for lys fremover. I mitt eksperiment brukte jeg 5-50 lysdivergenser, men bare mellom 8-28 bar har gitt meg et optimalt resultat. Jeg vil gi deg mine eksempler på handel tydeligere på denne strategien. Jeg starter karrieren som en scalper, og når jeg har funnet denne strategien, var mitt fokus 30 minutters diagramramme. Det fungerer også på det, men har ikke imponerende resultat. Som svinghandlere og trendhandlere brukte det meste høyere diagramramme, så det fungerer bra med høyere. problemet de fleste vil ha er hvor å tegne divergens linjer. På stengene kunne du ha trukket divergenslinjen ikke til punkt B, men litt tidligere på den siste sving lavt. hva fikk deg til å tegne til punkt B og ikke tidligere. for klarhet. hvis du hadde trukket divergenslinjen til tidligere sving lav, så vil momentumdivergensen ikke signere inngangen, det vil. si om du hadde trukket den til den siste svingen lavt før punkt B, kan du vise oss hvor divergensen på momentum ville være og hvor oppføringen din ville være en rask backtest på gu og eu har vist ikke mange signaler på h4 tidsramme. Du vil være heldig å få et signal om uken, og det kan også ikke gå. ja vi kan tegne divergenslinje litt tidligere på siste sving, men i dette tilfellet må vi sette punkt A litt senere (etter fire lys ved nåværende punkt A) for å tegne en god linje. Den beste praksis med divergens er linjepåføring som berører lavere lav på prislinjen og i momentlinjen berører høyere lavt. Som andre indikatorer svinger momentum også, men utløseren er bare gyldig hvis punkt F bryter. Alternativt StopLoss hvis Point D bryter på momentum, kan du avslutte posisjoner. Dette gjelder også Dette systemet genererer mindre signal på grunn av 4-timers tidsramme. fra A til B divergens på momentum på det tidspunktet ville det ikke være F dannet, så hvordan vil du vite hvor du skal komme inn da det ikke ville være F på det tidspunkt, F bare danner et par timer etter. så hvor ville du gå inn på punktet B. uten at F hadde dannet eller overgått. Beste handelssystemer på forexfaktor Ble medlem Jun 2010 Status: The Villain 2,540 Innlegg jeg har surfet gjennom ff i noen måneder nå. Det er altfor mange handelssystemer her på ff, og de fleste av dem gjør ikke noen pips i det lange løp. Jeg har testet mange av dem. så å kutte ut tullet og hjelpe alle å oppsøke de beste handelssystemene. Jeg har startet denne tråden. det ville spare mye tid for folk, spesielt nybegynnere. hvis vi kunne oppgi handelssystemene vi har brukt, og det har vist seg å være gode rørleggere i det lange løp. dvs. handelssystemene som faktisk fungerer og har blitt testet og testet i god tid. så vennligst oppgi handelssystemene dine nedenfor. det ville spare mange mennesker mye tid og stoppe dem fra å kaste bort dager og dager på å prøve å finne et godt system og deretter teste det i noen måneder (bare for å innse at det ikke fungerer i det lange løp). så gutta. La oss gjøre dette til fordel for oss alle. Ble medlem Oct 2007 Status: Medlem 418 Innlegg Fin idé du har her .. for å hjelpe handelsfolk eller nykomne til FF til å identifisere et godt system riktig Vel, b4 Jeg foreslår et godt system, dårlig som å henlede oppmerksomheten til dette faktum. Forex trading har mye å gjøre med din personlighet, og når du ikke legger dette i betraktning, vil du fortsette å hoppe fra en sysem til en annen. Selv om George Soros skulle praktisere deg gjennom hvordan han handler, vil det fortsatt ikke gjøre det bra. . Jeg prøver ikke å være en BS her, men jeg tror vi må forstå dette faktum. Jeg kan se en situasjon her bedre, ikke å si det uansett. Det som virker bra for meg, kan være en total katastrofe for noen andre. Suksess i forex trading handler ikke bare om å ha en god strategi alene, men andre ting er involvert som ikke kan bli fortalt fra hvilket system du velger å bruke for å være sucessful. DISCIPLINE, PATIENCE, SOUND PAYY-MANAGEMENT Disse 3 er nok til å ødelegge deg hvis du ikke har dem eller ansette dem riktig i din trading karriere. Uansett hvordan lyden din teknikk eller system er, og mangel på dem vil bare holde deg blåse din konto og hoppe fra ett system til et annet. Jeg er først og fremst en prishandler og jeg besøker tråder på PA..PA har mange tilnærminger til det, så du finner flere tråder på PA alle med forskjellige tilnærminger, men i utgangspunktet følger det samme grunnleggende prinsippet om ren prishandling. Støtte og ResistanceTrendline Horizontal linjer, Breakouts, Patterns, Wave orientation etc. Så syk fortaler deg om å finne en tråd på pris handling så mange av dem her, studere og trene det veldig bra på en demo-konto til du kan være konsekvent lønnsom i minst 3 måneder, utvikle disiplin på det, bruk en god pengestyring ... bare da vil du begynne å bli en vellykket handelsmann .. Bare mitt 1 prosent bidrag Guds kjærlighet for deg er sikkert aldri du tviler det fint du har her for å hjelpe handelsmenn eller Ny kommer til FF for å identifisere et godt system riktig Vel, b4 Jeg foreslår et godt system, dårlig som å trekke oppmerksomheten til dette faktum. Forex trading har mye å gjøre med din personlighet, og når du ikke legger dette i betraktning, vil du fortsette å hoppe fra en sysem til en annen. Selv om George Soros skulle ta deg gjennom hvordan han handler, vil det fortsatt ikke gjøre det bra. . Jeg prøver ikke å være en BS her, men jeg tror vi må forstå dette faktum .. jeg kan se en situasjon her bedre. Jeg er helt enig med det du har sagt. suksess og fiasko er avhengig av personlighet og deres holdning til handel. Det er ingen tvil om det. men i det minste hvis vi kan finne ut de beste handelssystemene som fungerer for de fleste av oss, så ville det være en god start. Man kan da tilpasse seg og prøve ut systemene i henhold til sin personlighet og se om de kan få det til å fungere for dem. så kan vi velge våre hjerner og etablere de lønnsomme handelssystemene først. Det ville være uvurderlig for mange mennesker her på ff. Til forsvar for Vegas-metodene. Jeg studerte dem selv, men jeg er ikke egnet til langsiktige trender etter, heller ikke jeg likte sine quotfibonacciquot-baserte resultatmål ideer. Jeg vet ikke kontroversen rundt Vegas. selv om jeg er kjent med eclayfs (som jeg har lest alle innleggene hans, sammen med CHOROS-tråden, og mye av Endroutes og EOHaters skrifter også). Sammen med mine egne studier. Vi har dette sitatet fra Joel Rensink: For eksempel vet jeg at Vegas-materialet (jeg har ingen personlig tilknytning til ham overhodet) som omhandler den ene timetunnelen har en fast statistisk kant. En rock-solid statistisk kant. Til forsvar for quotThe Dancequot eller CHOROS-metodene. Jeg begynner med en tro. Jeg tror at EOHater og Endroute er lønnsomme handelsmenn. Hvis du er uenig (du har rett.), Vil du ikke være enig med noe som følger. quotThe Dancequot metoder ble avledet fra veiledning og instruksjon som Endroute hadde gitt eclayf, basert på noen måter som Endroute handler. Disse er også svært lik noen grunnleggende komponenter i EOHaters trading. Etter å ha bestilt metodene selv, etter å ha studert materialet som presenteres, er det et grunnleggende rammeverk som er lønnsomt. Mange gode gjerninger har kommet fra quotdubiousquot figurer gjennom historien. Kunstnere, Komponister, Forfattere, Sjakkspillere. Ble med i jul 2008 Status: Medlem 16 Innlegg Uttalelser som sitat er alt avhengig av traderquot og all den vanlige psykologien, etc., er bra, men det burde egentlig ikke være en del av diskusjonen om kvaliteten på systemmåder som er lagt ut på dette forumet. Per definisjon bør en lønnsom systemmetode ha en objektiv statistisk kant av seg selv (selv om den bare er 51 til 49). Psykologien og handlernes personlighet er bare relevant etter at man har funnet flere systemmetoder som passer til dette kriteriet. Hvis valgene dine er mellom en gjeng med innviklet quotsystemsquot som ikke har noen bevisbar kant, da alle disse uttalelsene tjener til å oppnå, forsterker den psykologiske komforten til dem som ønsker å blindt følge dem på kvoten. Hvis du har handlet med ett av disse mekaniske systemene (i tilfelle av de som faktisk skal være det mekaniske) i mer enn et år, og har ennå ikke å vise mer enn en sparekonto, så spiller det ingen rolle hva din personlighet eller psykologi er som - du lurer deg selv. Når det gjelder de mindre objektivt mekaniske systemmetodene - de er bare subjektive rammer for handel, så det er sannsynligvis mulig for en god handelsmann å legge en kant til dem (positiv forventning) gjennom erfaring og psykologi, men om det er selve metoden eller handelsmannen er mer diskutabelt da et slikt system ville være for subjektivt å dømme av seg selv. Heres den ultimate handelsmetoden for nybegynnere: Når du har oppdaget eller opprettet en metode som passer til de sistnevnte kriteriene (en som ikke kan bevises eller disproven 100 objektivt av seg selv), så begynn å legge ut om det og skrive nettsider for det. Hvis du får nok troende, selv om disse troende aldri kan slå prestasjonen til en japansk statskasse, vil alle være villige til å betale deg for å kvittere dem. Der - nå har du tatt penger fra andre markedsdeltakere uten å måtte gå gjennom en megler eller til og med det virkelige interbankmarkedet. Jeg mener ikke å skyte ned all innsatsen her - jeg har stor respekt for alle som legger lovlig innsats og tid til å oppdage et ekte, lønnsomt system med en ekte kant om de finner en eller ikke. Jeg er bare lei av sitatene, ikke systemet, det er duquot-politimannen for hver subjektiv metode med en antatt kant som ikke kan være objektivt bevist eller ubevisst. Hvis det ikke kan være provendisproven statistisk, så er det bare et rammeverk, ikke en ekte kant, og det kan du bare gjøre ved å bare stirre på markedet for hele London-økten hver kveld (eller om du bor i Europa) og bare observere pris handling til du får en følelse for sine mønstre og timing. Hvis kanten avhenger helt av handelsmennets egen erfaring og psykologi, vil denne metoden sannsynligvis fungere bedre enn de fleste kvotasystemkvotene hvor som helst. Jeg har hørt at en god handelsmann kan gjøre de fleste systemer lønnsomme, og en dårlig handelsmann kan gjøre de beste systemene ulønnsomme. Se nærmere på denne gutta profilen. Spesielt dette. 1) Slå en mynt: Hoveder lenge, Haler kort. 2) Behandle handelen slik du ser det. . Hvis du tror at handelen er dårlig, gå av. 3) Når du avslutter en handel, gå tilbake til trinn 1. Hvis du kan doble kontoen din på mindre enn 50 flips, anser jeg deg som en god nok handelsmann til å gå live. havent hørt fra deg lenge. Godt å se deg er på min tråd, jeg er enig med uttalelsen, selv om jeg tror at det å være et godt handelssystem som fungerer, er en start. resten er opp til individets psyk. btw jeg skjønte de 2 linjene signalene til slutt. Jeg innså at zaman tok 9pm sluttkurs og bare lagt til 30 og -30 hverken (gi eller ta et par pips) og det er hvordan de 2 øvre og nedre linjesignalene ble dannet. Etter at jeg skjønte det, tenkte jeg at mange andre på den tråden realiserte ideen og det var så som fortapt integritet. Det viste seg likevel at de 2 linjene ikke var så stor en ting. ikke så stor hemmelighet alle trodde det var. men jeg krever zaman for havng lære alle andre andre systemer. havent hørt fra deg lenge. Godt å se deg er på min tråd, jeg er enig med uttalelsen, selv om jeg tror at det å være et godt handelssystem som fungerer, er en start. resten er opp til individets psyk. btw jeg skjønte de 2 linjene signalene til slutt. Jeg innså at zaman tok 9pm sluttkurs og bare lagt til 30 og -30 hverken (gi eller ta et par pips) og det er hvordan de 2 øvre og nedre linjesignalene ble dannet. Etter at jeg skjønte det, tenkte jeg at mange andre på den tråden realiserte ideen. Yeah. det quottede linequot-systemet. Jeg kunne aldri leve lenge med et system der noen fyr gir meg signalene. Så hvordan går det med å velge et system Jeg foretrekker et veldig enkelt system som var 60 nøyaktig i forhold til et svært komplekst system som var 70 nøyaktig. Jeg foretrekker et system som vil tillate meg noen handler en dag i motsetning til et system som gir en handel hver tredje dag. (min personlige smak) Så i noen grad må du vite hva du vil. fordi jeg har en heltidsjobb, kan jeg egentlig ikke ha råd til å holde øye med flere valutaer. så i min quotsystemquot pleier jeg bare å handle ett par. Selvfølgelig har vi problemet med at dette er et åpent forum, og vi vet aldri hvem som forteller sannheten og hvem som ikke er det. I løpet av tiden jeg har brukt på forex fabrikken, har jeg vokst til å stole på oppfatningen av noen over andre, jeg tenker bare høyt, men jeg tror at folk som har et godt system, ikke vil dele det. ikke fordi de er små eller egoistiske, men bare fordi de ikke ønsker å forsvare seg til whiners som vil prøve å kutte den fra hverandre. Systemet jeg bruker er i utgangspunktet MTF break out trading. Jeg ledet deg en gang til en tråd om MTF Trix trading. det er der jeg lærte mest. Uansett. bare noen tilfeldige tanker Lykke til med tråden din Ble medlem Aug 2010 Status: Medlem 42 Innlegg Jeg tenkte på å starte en tråd som dette selv, så mange systemer her, men gjør noen av dem egentlig arbeid, eller er de alle subjektive rammer med en haug av blinde supportere For meg er et system ikke subjektivt, det har et sett med mekaniske regler, og kan tilbakeprøves i glemsel. Det eneste problemet er systemer som fungerte tidligere, ikke nødvendigvis jobber i dagens miljø, markedet endrer seg og har blitt så effektivt. Jeg ler på quotsystemsquot her, som har 10 personer som ser på det samme diagrammet og de alle kommer opp med 10 forskjellige oppføringer, det er ikke et system, det er et rammeverk, kan du være lønnsomt. Selvfølgelig, men disse rammene krever et høyere nivå av psykologi og pengehåndtering da et system. Ville være bra hvis du kunne oppdatere det første innlegget med en liste over systemene med et enkelt sammendrag. dvs. System X - krever for mye subjektiv analyse System Y - back testet 2008, 2009 og kom opp med x profitloss. Uheldigvis analyserer folks systemer Jeg er sikker på at denne tråden kan bli en flammekrig når noen folks systemer er debunked. Og bare en kommentar jeg ville foretrekke et veldig enkelt system som var 60 nøyaktig i forhold til et svært komplekst system som var 70 nøyaktig. Hva med et system som var 30 nøyaktig, men ga en 100 fortjeneste år etter år. Hvis det var et system som har blitt testet for de siste 10 årene og gitt minst 100 overskudd for hvert kalenderår, vil du føle deg trygg og villig til å handel det systemet Dette er grunnen til at jeg føler meg å finne et godt system, er bedre enn å ha et rammeverk. Det er mye lettere på psyk, og det virker som om handel er virkelig et mentalt spill. Noen gode analyser og kommentarer så langt, jeg håper denne tråden vil fortsette å vokse.

No comments:

Post a Comment